До заяви замовником надаються наступні документи:
- Документи, що посвідчують право власності на пам’ятку/її частину (витяг з реєстру прав власності, реєстраційне посвідчення чи свідоцтво на право власності (копія, завірена заявником).
- Технічний паспорт пам’ятки/її частини (копія, завірена заявником) – 1 прим.;
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (копія паспорту, довідка про присвоєння ІПН – для фізичних осіб) власника чи уповноваженої ним особи та майбутнього власника (орендаря) – 1 прим.;
- Попередній договір про укладання в майбутньому охоронного договору на пам’ятку чи її частину (копія, завірена заявником), у випадку відсутності договору, необхідно його попередньо укласти – 1 прим.;
- Копія договору оренди (за наявності);
- Погодження на обробку персональних даних.